Ontworpen volgens Liv's 3F-ontwerpfilosofie om de spierprestaties en efficiëntie van vrouwen te maximaliseren.

Pique Advanced Pro 29
Snel omhoog, snel naar beneden. de veelzijdige xc-trailbike met een voorliefde voor snelheid.

Vergelijk modellen |
||
Pique Advanced Pro 29 1
Bekijk fiets
|
Pique Advanced Pro 29 2
Bekijk fiets
|
|
Wielset
|
Giant XCR-1 29 WheelSystem | Giant XCR-1 29 WheelSystem |
---|---|---|
Shifters
|
Shimano Deore XT | Shimano SLX |
Crankset
|
Shimano Deore XT, 30t | Shimano SLX, 30t |
Voorvork
|
Fox 32 Float SC Performance Elite Remote, 100mm , FIT4 damper, remote lockout, Boost 15x110 Kabolt, tapered, 44mm offset, custom tuned for Liv | Fox 32 Float Rhythm, 100mm, GRIP damper, two-position GRIP remote, Boost 15x110 Kabolt, tapered, 44mm offset, custom tuned for Liv |
Kleuren
|
Dark Iridescent | Chameleon Mars / Dark Red |
3F Design Filosofie
Advanced-Grade Composite Frame
Lichtgewicht Advanced-Grade Composite-frame, speciek afgestemd op vrouwen, door aangepaste geometrie, carbon constructie en dempertuning.
Maestro Veersysteem
100 mm achtervering, met Liv en Giants beproefde Maestro veersysteem met Trunnion Mount demperbevestiging.
100mm voorvork
100mm voorvering
29 inch wielen
Met 29 inch wielen en een specifiek voor XC afgestemde geometrie is de Pique 29 geoptimaliseerd voor snelheid, acceleratie en controle in bochten.
Boost Technologie
De bredere naaf (110 mm voor / 148 mm achter) resulteert in stijvere wielen voor extra controle, meer ruimte om bredere banden te kunnen monteren en een verbeterde kettinglijn.
Advanced Forged Composite Technologie
De bovenste rocker arm is gemaakt met Advanced Forged Composite Technologie voor verhoogde stijfheid, duurzaamheid en een lager gewicht ten opzichte van een aluminium rocker arm.
Dropper post
De Pique Advanced Pro 29-serie is voorzien van een cross-country specifieke dropper post met een diameter van 30,9 mm, om je in staat te stellen je zwaartepunt te verlagen op steiler terrein.
Tubeless
Pique Advanced Pro 29 wordt standaard tubeless geleverd, zodat je met lagere bandenspanning kunt rijden voor extra tractie en controle. Bovendien rijdt je (veel) minder snel lek.